четвер, 3 листопада 2016 р.

Про мене

Панькевич Людмила Іванівна
вчитель Музичного мистецтва

Місце роботи  КЗ «Луцька  загальноосвітня  школа I-III ст.17 луцької міської ради»
Стаж роботи у школі працюю з 1987 року.
Моє життєве кредо: Бути справжньою людиною – це означає віддавати сили своєї душі в ім’я того, щоб люди навколо тебе були красивішими та духовно багатшими

Моє педагогічне  кредо: Особистість людини – це сад, а наша воля-  його садівник
Хобі, інтереси: Постійний пошук нестандартних технік творчості, світ-дизайн, малювання і живопис, подорожі; зустрічі з цікавими людьми, вишивка і дизайн костюмів у народному стилі, догляд за квітами та після робочого дня поринути у чудовий світ поезії Ліни Костенко.  
Мої цінності і ідеали:  Діти – творіння Божі. Найважливіше, щоб вони  сприйняли,те що їм вкладають у душу, а не відкинули. Це можливо тільки перебуваючи в добрі і любові. Ідея притчі  про таланти надихає мене не лише в професійній діяльності, але і в моєму житті. Всі люди отримують від Господа різні дари: життя, здоров`я, силу, душевні здібності, учення, життєві блага, тому моє завдання, працюючи,  віддавати та примножувати  ці дари.
Мої професійні плани: іти в ногу з часом, узагальнювати досвід найкращих педагогічних ідей, збирати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні приклади колег і апробовувати їх на власному досвіді; вчитися постійно, щоб не відчути себе викинутим за борт сучасного життя, шукати нові підходи до навчання і виховання, використовуючи у своїй практиці новітні досягнення науки, психології, техніки  спрямовуючи свою працю у русло постійного творчого пошуку. , душевні здібності, учення, життєві блага, тому моє завдання, працюючи,  віддавати та примножувати  ці дари.


Я вірю в силу музики
     Віра в силу музики живе у кожному з нас…
    Ще з дитячих років я не бачила для себе іншої долі, ніж учителювання, це все завдяки моїй першій вчительці музики, до якої я залюбки бігла на репетиції шкільного хору. Тому питання про вибір професії навіть не виникало. Про мене можна сказати так: «Людина щаслива, якщо вранці залюбки йде на роботу.»
     Завдання вчителя музичного мистецтва – передавати  цю віру  своїм вихованцям при кожній зустрічі, при кожному розучуванні пісні, слуханні класичних творів. Запалити іскорку віри в учнів може лише вчитель, який вірить в себе, в свої знання, вірить в кожного. Розмовляючи з дітьми про музику,я жодної миті не повинна забувати про своє основне завдання – зацікавити музикою, емоційно захопити, «заразити» їх своєю любов'ю до музики.
   Успішний вчитель той, хто вміє донести глибину й красу музики іншим. Так, справжньою запорукою успішності вчителя є любов до учнів і вміння передати їм свою любов до музики. Кожний урок музичного мистецтва  має бути таким, щоб від нього в учнів надовго залишилися нові й цікаві знання, хороші враження, естетична насолода і приємні спогади.

      Мені імпонують слова великого класика В.Шекспіра: «Особистість людини - це сад, воля – його садівник», адже творчий вчитель, як той дбайливий садівник, повинен піклуватися, ростити, створити такі умови, які б сприяли  розвитку високодуховної, інтелектуальної, творчої особистості, що прагне досягти Краси і Гармонії.

Немає коментарів:

Дописати коментар