вчитель Музичного мистецтва
Місце роботи – КЗ «Луцька загальноосвітня школа I-III ст.№17
луцької міської ради»
Стаж роботи – у школі працюю з 1987 року.
Моє життєве кредо: Бути справжньою людиною – це означає віддавати сили своєї душі в ім’я того, щоб люди навколо тебе були красивішими та духовно багатшими
Моє життєве кредо: Бути справжньою людиною – це означає віддавати сили своєї душі в ім’я того, щоб люди навколо тебе були красивішими та духовно багатшими
Моє педагогічне кредо: Особистість людини – це сад, а наша воля- його садівник
Хобі, інтереси: Постійний пошук нестандартних технік творчості, світ-дизайн, малювання і живопис, подорожі; зустрічі з цікавими людьми, вишивка і дизайн костюмів у народному стилі, догляд за квітами та після робочого дня поринути у чудовий світ поезії Ліни Костенко.
Хобі, інтереси: Постійний пошук нестандартних технік творчості, світ-дизайн, малювання і живопис, подорожі; зустрічі з цікавими людьми, вишивка і дизайн костюмів у народному стилі, догляд за квітами та після робочого дня поринути у чудовий світ поезії Ліни Костенко.
Мої цінності і ідеали: Діти – творіння Божі. Найважливіше, щоб вони сприйняли,те що їм вкладають у душу, а не
відкинули. Це можливо тільки перебуваючи в добрі і любові.
Ідея притчі про таланти надихає мене не
лише в професійній діяльності, але і в моєму житті. Всі люди отримують від
Господа різні дари: життя, здоров`я, силу, душевні здібності, учення, життєві блага,
тому моє завдання, працюючи, віддавати
та примножувати ці дари.
Мої професійні плани: іти в ногу з часом, узагальнювати досвід найкращих педагогічних ідей,
збирати оригінальні вчительські знахідки, професійні секрети, практичні
приклади колег і апробовувати їх на власному досвіді; вчитися постійно, щоб не
відчути себе викинутим за борт сучасного життя, шукати нові підходи до навчання
і виховання, використовуючи у своїй практиці новітні досягнення науки,
психології, техніки спрямовуючи свою
працю у русло постійного творчого пошуку.
, душевні здібності, учення, життєві блага,
тому моє завдання, працюючи, віддавати
та примножувати ці дари.
Я вірю в силу музики
Віра в силу музики живе у кожному з нас…
Ще з дитячих років я не бачила для себе
іншої долі, ніж учителювання, це все завдяки моїй першій вчительці музики, до
якої я залюбки бігла на репетиції шкільного хору. Тому питання про вибір
професії навіть не виникало. Про мене можна сказати так: «Людина щаслива, якщо
вранці залюбки йде на роботу.»
Завдання вчителя музичного мистецтва –
передавати цю віру своїм вихованцям при кожній зустрічі, при
кожному розучуванні пісні, слуханні класичних творів. Запалити іскорку віри в
учнів може лише вчитель, який вірить в себе, в свої знання, вірить в кожного.
Розмовляючи з дітьми про музику,я жодної миті не повинна забувати про своє
основне завдання – зацікавити музикою, емоційно захопити, «заразити» їх своєю
любов'ю до музики.
Успішний вчитель той, хто вміє донести
глибину й красу музики іншим. Так, справжньою запорукою успішності вчителя є
любов до учнів і вміння передати їм свою любов до музики. Кожний урок музичного
мистецтва має бути таким, щоб від нього
в учнів надовго залишилися нові й цікаві знання, хороші враження, естетична
насолода і приємні спогади.
Мені імпонують слова великого класика
В.Шекспіра: «Особистість людини - це сад, воля – його садівник», адже творчий
вчитель, як той дбайливий садівник, повинен піклуватися, ростити, створити такі
умови, які б сприяли розвитку
високодуховної, інтелектуальної, творчої особистості, що прагне досягти Краси і
Гармонії.
Немає коментарів:
Дописати коментар